fotboll och mer jobb

Det blev fotboll på O´Learys igår iallafall :-)
Och det va henke som gjorde målet! Kunde inte fått en bättre avslutning på karriären (igen) Stående ovationer blev det oxå.
Det blev en kall öl :-) och nachos som var som oblater i konsistensen..

Idag var det först tvättstugan och "Walk the line" som gällde. Sen var det jobb på Falkenberg igen fast fritids den här ggn. Inte alls lika kul som att hålla lektioner men det är helt okej och ett jobb! Bra att ha en fot i skolan oxå för nu ringer de oftare och oftare.

Gick förbi Netto och köpte present till mamma och Mojen i form av godis plus att jag hittade bordstabletter! Precis såna jag ville ha men för en tredjedel av priset jämfört me de jag hittade i stan! Fanns dock inte svarta men jag hittade två jättefina färger så jag köpte två av den ena och fyra av den andra. Tänkte jag kunde kombinera på lite olika sätt då - inredningstönt som jag är. Plus att det finns till syskonbarnen när de kommer :-)

Fick mess från Kappahl idag så imorrn blir det stan igen tror jag. Se om jag kan hitta nåt till kvällen! Måste plugga oxå.. Jill inte!

Tack Vicky, hade helt glömt att jag hade namnsdag igår :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback