härliga sommardagar!

Det har varit helt sjukt härliga dagar den här veckan!

I måndags blev det en mysig långpromenad på Stensö, fick ett jäkla skoskav bara! Och lite.. annorlunda telefonsamtal.. men men! :-)
I tisdags var det först sol hos Vickan, sen kom hon och Snesteg hit me massa ost, kex, vindruvor och vin. Vi hade skitkul me picknick på sängen och massa skämt! Grönsakslådan var nästan roligast :-) Jag hade tänkt bjuda på mat men då gick han iväg och handlade färsk pasta, kött, grädde, lök och blommor -till mig! Hans tjej satt ju bara bredvid.. Va lite kul faktiskt!
Igår blev det fotboll och mera vin me brudarna, Staffan och Simon! Matchen gick ju som den gick men vinet som smakade saft gled i :-) Efter det cyklade vi till puben och träffade massa roliga människor! Blev sent igår..
Idag gick jag heldag i skolan, kvart över åtta till halv fem.. så sjuuukt tröött!

Imorrn blir det sittning me mina gums (like you very very much!) och på lördag pizza hos Vicky, Singstarfest hos Anna och utgång :-)

Nu ska jag titta på hockeyn och prata klart i fonen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har du pratat klart i alla fall;) Hihi

2007-03-29 @ 20:40:35
Postat av: Anonym

tjenis penis..snart är det påsk och det betyder att den snart är över och det betyder att jag snart åker ner till kalmar :)

2007-04-03 @ 08:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback