hemma själv på en fredag

stannade hemma ikväll och det ger en verkligen tid till fundering!
Hur kommer det sig att livet blir som det blir? Vem har makten över det? Är det någon överhuvudtaget?
Lite sånt snurrar i huvudet..

Ville ha en paus så jag tog en promis förut, hamnade i stan, mötte Vickan, Anna & Vicky på Baronen och gick med dem ett tag. Vi svängde förbi Kahls och köpte the till syrran som fyllt år, H&M och visade jackan som va slut men den kanske kommer in nästa vecka igen. hoppas hoppas  :-) Hittade en väska på Åhléns och "min" klänning i en annan färg som jag helt klart skulle kunna tänka mig :-) Sen blev det Kappahl och bolaget (för de andra)
Pratade med mamma som tydligen inte visste om Gretas resultat så det blev till att smita från de andra inne på Kappahl för att berätta väldigt kortfattat.. så mycket för den pausen.. :-S

Följde me Vickan hem en snabbis och pratade lite - you mean so much to me! Ska vi äta knyten på tisdag? har köpt chilisås iaf :-) osså har jag ju lite annat hemma redan :-)
som sagt, inte lika puttinuttigt ;-) hehe

Har iaf två saker att se fram emot
1. syrran har haft sju minuter mellan värkarna hela eftermiddan/kvällen så förhoppningsvis åker de in redan i natt!
2. imorrn bokas resan till Florida över jul, nyår och trettonhelgen! Kanske t.o.m. åker lite tidigare från Köpenhamn istället för att sitta och åka upp till mamma o pappa och uggla där i några dagar.. Får se, vill ju träffa kompisarna me.. hmm.. Löser sig imorrn! :-)

Nu ska jag vara så där fruktansvärt öppen och ärlig vilket händer en gång var tionde år, jag tror inte jag vill sitta själv den här ggn. Trodde det men jag tror jag mår piss av det.. Nästa gång får du inte fråga utan bara säga att du ska me för annars säger jag säkert att det är lugnt.. Har aldrig lärt mig att be människor om saker och det slår tillbaka hårt ibland!

Nu ska jag göra the och titta på cops! Hade så gärna velat bli polis men icke sa nicke, istället klämde man in problem i nervsystemet och whiplash.. Fast jag klagar inte för jag ska jobba med barn i hela mitt liv vilket jag längtar efter!

Ha det toppenskoj ikväll bruds, vill höra detaljer imorrn!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Då e vi två som sitter hemma själv idag...Ska nog slå dig en pling sen för jag döööööööööör av tristess!

2007-03-09 @ 20:51:39
Postat av: vickan

jag sitter hemma med dig vad det är är! puss puss rnger inmorrn..

2007-03-10 @ 02:49:00
Postat av: vickan

klart vi ska käka knyten.. jag ska ju få laga mat till dig för en gångsskull.. men kanske inte på tisdag kväll, kan hända att jag har annat för mej då haha! ringer dig snart puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback