idag va en jobbig dag..

Har fortfarande lite svårt o fatta att jag är med i styrelsen igen.. Men det blir nog både bra och kul tror jag! Jag har ju lilla Vickis (hehe) me mig oxå :-)

Sen har jag suttit och ringt runt till möhippefolk för det är min uppgift som tärna att dra ihop dem.. Många som inte svarade så jag är ju inte så långt på väg direkt.. Tar det en annan dag!

Sist men inte minst en annan sak som är lite jobbig men den är hemlig ett tag till :-)

Imorrn ska jag jobba på Falkenberg och sen blir det mys me pluttan :-) Förhoppningsvis lite shopping me så man slipper känna sig som en gammal nucka i helgen.

Kommentarer
Postat av: Vickan

fy faaan vad gott med vin.. imorrn är det mys på hög nivå my love puss puss

Postat av: Josephine

Heeej:) Ville du låna boken förresten? Jag har vägarna förbi skolan imorgon för jag ska både till doktorn och stan så det e bara att slå en pling eller nåt så jag vet:) Ha en mysig kväll!

2007-03-06 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback