illamående..

satt på biblan och plugga sen alldeles för tidigt i morse.. Skrev faktiskt början iaf! Trodde inte jag skulle få nåt gjort men tji fick jag :-) Efter lunchen i lokalen ringde de från sjukan (ortopeden) och gav Vickan en tid - drygt en timme senare..! Så det blev lite plugg och sen tog jag mitt ansvar som "mamma" och följde me henne! Hämtade upp en cykel på vägen så det gick fortare =) Efteråt sa jag att man får glass när man varit på sjukan men det slutade i fikapaus med två feta grejer var! Dammsugare och wienerbrödsgrej till henne och wienerbrödsgrej och nån gigantisk arraksgrej till mig.. blir ingen middag idag heller.. helt spyfärdig fortfarande.. har en plan på att dricka sju liter vatten så kanske det blir bättre ;-) hehe

Hur ska vi få dig gladare? Blir riktigt orolig när du är så här.. Man ska ha downperioder ibland men det är ändå nåt som gör mig orolig, känns som det ligger lite för mycket och trycker.. Du vet var vi finns!

Ikväll blir det chips :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback