life is wonderful!

hoppsan, nu ploppade det inlägget upp..

Har haft en toppenvecka!
I onsdags va det KARMA på biblan! Kl 06.00 var vi där och började bre mackor, fick panikcykla till Södercentrum två ggr för att köpa smör, ost, yoghurt o sånt som inte räckte.. Sen va det inte så mycket o göra i vår studentlounge så jag passade på att få håruppsättning i HAIRmontern och efter lunch klämde jag in en makeup från makeupstore :-) Kände mig som en riktig pingla inför kvällens bankett!
Efter att ha städat biblan på en timme!! gick jag, Pärlan & Vickan hem till Vickan för att fixa oss. Eller ja, byta om till klänning som inte visade axlar och allt va det var för allt annat var ju klart för mig :-)

När vi kom till kåren fick vi välkomstdrink innan vi satte oss. Maten, vinet och avecen var helt i min smak, och bordssällskapet toppen så jag trivdes! Efter middagen med teater, sång och dansinslag som jag inte riktigt gillade för de kunde ju knappt snurra runt på scenen.. gick vi tre tjejer till baren för lite shottande. Jag & Vickan tog varsin tequila och Pärlan en lakritsshot. Sen fick man sig en hård jäkla spark av Vickan.. hmm.. motalamupp ;-)

Sen var det dans och ett jäkla tjat om raggning men kul var det! Efterfesten var på taket och typ alla var drängfulla. Mot slutet var det inte så många kvar men Alex höll i showen med sin sång, han e ju bara för rolig den killen! Pärlan hjälpte oxå till :-) Efter att ha varit vaken i ett dygn gav Pärlan och jag upp och gick till Vickan för att hämta våra grejer. Hon gav oss nästan allt oc hsen knatade vi hem. Blev lite allsång i passagen den här gången med :-) Frukost blev pizza, chips, godis och läsk tillsammans med American pai 5 - Naked mile, sjukt rolig film! Sen följde jag henne en bit på vägen, hämtade ut tågbiljeter och gick förbi Vickan för att hämta grejerna som va kvar. Jag trodde hon skulle sova men hon och han som jag nämnde fyrtielva ggr i förra långa inlägget ;-) satt och gjorde ingenting så jag stannade där i några timmar och härmade dem.
__________________________________________________________________________________________

I fredags fick jag besök av två hemifrån vilket var skitkul! Vi käkade pizza/kebab och sen hade vi förfest hos mig på kvällen innan vi skulle till Ernesto men Anna, John och Zander kom inte in för att vakterna tyckte de var för fulla och Mackan hade trasiga byxor.. Fjantigt! Vi gick till Palace istället och röjde där :-) Mötte Emma från Flåhacke i dörren! Blev tokchockad! Tyvärr såg jag inte henne nåt mer sen så jag vet inte var alla tog vägen..? Sen gick vi hem till  mig, de käkade pasta medan jag fixade luftmadrassen (hoppas inte grannarna vaknade - den låter rätt mycket!) och sen var det sängen som gällde!
Igår åkte vi till Öland när vi vaknade och käkade tunnbrödrulle till frukost! Bra mat det blivit i veckan.. :-)
Sen åkte jag till Vicky och hämtade upp henne, svängde förbi Maxi och handlade tacos, förbi Anna och plockade upp henne och Mackan och sen hem till Vickan. Gick till David på förfest men sen smet jag hem. Var riktigt skönt att bara gå hem och sova! Eller gå och gå, jag fick ta Annas bil :-) Fick ett telefonsamtal vid två men tyvärr har jag ingen koll på vad jag sa, så trött var jag! :-)

Idag blir det promenad och nyttig mat! :-)

Jättetack Fia för att du fixat sidan - mycket coolare än innan! Du e ju bara toppen! :-)

Ne nu ska jag inga o väcka Vickan!

Njuter av livet just nu av flera anledningar :-)
Fast tyvärr har jag lite hemlängtan oxå..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg och ja du lät lite förvirrad emellanåt men det gjorde nog jag med;) Hihi...hoppas helgen varit till din belåtenhet!

2007-03-04 @ 15:39:27
Postat av: Anonym

Ingen fara :) datanörd som jag e. tycker ju bara att det är kul att fixa!!!! Nu ska jag städa rummet. kanske inte lika kul...pussss!

2007-03-04 @ 18:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback