Moster igen!!

Jehoo! Idag kom hon! En riktig liten fis på drygt 3100g och 48cm lång! Jättesöt och näpen liten bebbe!

Det roliga var att jag drömde om Jenny i natt. Hon frågade om namnförslag precis som hon gjorde när Boli skulle födas och jag gav två förslag: Alinda och Stella. Hon berättade när ho rignde att de funderar på två namn: Stella och Naemi. Så jäkla coolt att vi har samma förslag :-) Sen har de Cornelia sen innan som de tydligen skippat nu men egentligen är det det namn som flyter bäst med Oliver.. hmm.. Ska ringa henne (på uppdrag av mamma) imorrn och prata lite allmänt kring namn.. :-) Hon är lite lätt förvirrad just nu och lyssnar av nån konstig anledning mer på mig än mamma o syrran.. hehe! Vet inte om jag hade gjort det men men..!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh grattis till bebben och att blivit moster igen:) Och hon som trodde det var en liten kille:P Jag röstar för Stella för det tycker jag e jättefint:)

2007-03-10 @ 23:02:46
Postat av: Sofia

Åhhh, jag som har så många bra namn. men de håller jag för mig själv. Jag har nämligen patent på dom! hoppas det är en söt liten filur. pussi

Postat av: Hilda

Grattis grattis...

2007-03-11 @ 11:11:02
Postat av: jennie

grattis grattis!! gud vad mysigt med en liten flicka!! åhh, vad kul!! grattis grattis igen :D

2007-03-11 @ 13:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback