myskväll

Igår va ju bara toppen!
Först jobbade jag på mellanstadiet på Falkenbergsskolan, hade sv och musik i fyran och femman. Flippade totalt på en elev i sexan som är så otrevlig så jag skäms för hans skull.. Men det gick över när jag gick in och hälsade på i "min" fyra.

Sen var det direkt ner till stan för att möta Vickan och Pärlan. Pärlan som var sjuk den stackarn tömde halva bokrean ;-) Sen blev det affärer, affärer, affärer.. Förstod inte riktigt hur ni orkade, framförallt inte sjuklingen.. Blev en kofta, en tröja, en klänning, leggins och ansiktskrämer för mig =) Plus att jag hittade en present till mig själv! De andra klämde också in kläder, olika tillbehör till outfits och lite andra saker!
Jag är bara lite rädd för jag har köpt en mönstrad klänning med leggins till.. inte riktigt det jag brukar ha på mig.. :-S Men den var somrig :-)

Sen gick jag o Vickan hit och käkade leftovers, drack vin och kollade på "Monster till svärmor" Missade dock en del av handlingen för vi kom in på riktiga samtalsämnen vilket inte händer mig så ofta.. Men nu vet du nog det mesta om mig! Tror jag iaf.. :-) Så glad att jag vågar prata me dig för det betyder mycket!

Idag var det seminarium på enkätuppgiften vilket va görlätt ju! Sen ner på stan och köpa 10 tallrikar som jag la undan igår till syrrans nya servis. Självklart samlar de på en servis som är på väg bort från alla affärer i Sverige och bara ska va beställningsvara från fabriken i Danmark.. Ska bli riktigt kul att släpa hem dem nästa vecka.. Passade på att köpa ett halsband jag såg igår me :-) Sen mötte jag Josse och fick låna en bok av henne - tack! Mitt mål är att inte köpa nån bok den här kursen och än har det gått bra! :-)

Bokade hemresa igår me så nästa torsdag får jag äntligen träffa alla igen! Har inte sett varken mamma, pappa eller brorsan me familj sen "jullovet" så det ska bli kul! Och Jankan - du skulle bara våga åka till Linköping då! Sandra får komma hem till dig för vi ska parta och umgås! Föttåru väl.. ;-)

Nu ska jag plugga lite för jag ligger visst lite efter med en sak...

Fotboll ikväll? Inte bestämt mig än för om jag är på det humöret.. Men kanske :-)

Du är ju mitt Kalmar! ;-)
Förresten, han messade idag så det blev bara en dags paus.. Ska tydligen rigna sen också.. Inte konstigt att man undrar ibland!

Kommentarer
Postat av: Vickan

det är så detär och då förtjänar att höra det hundra ggr om. är glad att du känner dej som du gör mej mej.. ikväll ska vi titta på fotboll, hur niiice som helst.. pussss

Postat av: Anonym

hörrö! du har ju namnsta idag:) grattis grattis hihi! puss

2007-03-07 @ 17:30:55
Postat av: vicky

hörrö! du har ju namnsta idag:) grattis grattis hihi! puss

2007-03-07 @ 17:31:04
Postat av: vicky

tack tack:) ses imorron!! pussis

2007-03-08 @ 13:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback