tänker på dig =)

Nu sitter Vickan på planet, va precis och lämnade henne! hon vände typ tre gånger och det blev ett hejdundrandes kramande som jag iof tyckte va lite mysigt, hehe. Sjukt att det är så olika, hon halvt dör vid tanken på ett plan och jag tycker bara det är mysigt :-) Kan inte ens sova för att jag tycker det är så kul/spännande (eller va man nu ska kalla det) att flyga.

Antar att jag kommer få en kommentar om att jag är dum i huvudet eller nåt men det kan jag ta pluttan!

Fast jag tycker faktiskt synd om dig!

Blev ett samtal och två mess efter säkerhetskontrollen me :-)
Tur att du har honom!! Han kunde iaf få dig att tänka på annat en stund! jag försökte locka med Oskar, Fia och sånt men inte f_n hjälpte det :-( Vilket mess förresten! :-)

Ha det toppenkul i storstan och skrik inte av dig rösten när du träffar Oskar och Damien ;-)

Kommentarer
Postat av: vickan

you´re the best!!!!

2007-03-25 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback