tiptop!

så känner jag mig just nu!
Var hemma i helgen vilket var underbart! Behövde det! Även fast jag trivs som en filur i muckadur här nere så måste jag hem och ladda batterierna ibland :-) Hade Adam i fredags och vi fastnade hos Jenny, Oliver & Cornelia i flera timmar. Så himla mysigt! Sen åkte vi till (min) mormor och fikade innan vi lämnade in min tärnklänning för "uppsyning" :-) Kvällen blev hemma för jag somnade på soffan.. :-S Men det var rätt skönt att slippa bli skjuten av Björne o co. ;-) Elin hade schysta blåmärken på fötterna..

Lördan var det först Farsta me Anna, Jenni & Elin, sen massa stressiga småsaker inför kvällen och söndan innan jag åkte till min gamla babysimskompis Helga. Helt sjukt - jag träffade min gamla bästabarndomskompis där!! Vi var 9 tjejer så hur stora är oddsen på att just hon skulle va där??!! Kände inte igen henne heller... oops.. Hon tränar tydligen me Helga.. Lite coolt! Jag tappade talförmågan när jag förstod vem hon va och det händer inte så jätteofta..! :-) Sen åkte jag förbi Cassie som fyllde år för det va överraskningsfest hos henne :-) Hon fick en 1½ liters skumpa :-)
Det enda tråkiga me den här dagen va att jag inte hann in till stan och få glass av Fia.. :-(

Söndan var det upp tidigt som gällde för alla möhippemänniskor kom förbi vid 10. Sen massa syskonbarn, syskon och annat drag på dan! Åkte föbi Elin o Jenni innan jag åkte till Anna och kollade på film. Såg inte klart den för båda somnade hela tiden.. Fick lite ångest bara för jag käkade sex nybakta bullar på dan och massa chips hos Anna... Hade gått ner lite men det lär jag ha tagit tillbaka nu :-)

Igår gick jag upp kvart i sex för tåget gick tjugo över sju... Hade föreläsning 13.00.. Sen var det bara hem och skriva som gällde, skulle sammanställa träffen och skicka ut och fixa mailadresser och massa annat jox. Sen var det mat, ringa mormor och bara ta det lugnt som gällde tänkte jag men nee.. Fick för mig att jag skulle skruva upp nya duschgrejen med slang, munstycke och hylla efter Prison break... Verkligen jättekul..! Jäkla skruvar!

Nu har jag precis ringt till en jag inte pratat med på länge och snart ska jag ut och gå så humöret är på topp!
Är ledig fram till tisdag me så nu är det rätt gött faktiskt!

Ne nu måste jag ut innan solen försvinner!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: pärlan

välkommen tillbaka! =)
låter som att du har haft en härlig helg, fast stressig..precis så det ska vara när man är hemma.. =)
får ses nån dag!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback