trött..

Har varit jättetrött senaste timmarna.. orkar knappt sitta upp.. boring!
Lång föreläsning plus seminarie idag som gick bra (förutom när jag inte lyckades dölja gäsparna) hehe
Sen var det en sväng på stan för att köpa två tallrikar till som jag ska släpa upp på torsdag.. Vet inte hur bara men det löser sig alltid :-) Mötte Anneli & Beny oxå - i linne!! Det är sjukt varmt här nere i Småland just nu! Och sen förbi slottet där Vickan, Anna & Mackan låg och lata sig i solen. Hade gärna gjort det me men de skulle precis gå så det blev hemåt istället.

Längtar tills imorrn när vi ska ha myspyskväll :-) Risken är att det blir för mycket vin och det kommer jag känna dan efter i så fall.. tvätta 07.00, seminarium 13-15.30 och bussen hem 16.15-22.35... jättekul dag att va trött på.. :-S men det fixar sig! :-)

Är lite rädd inför imorrn me..Ska förbi kära sjukan två vändor, först cellprovtagning och sen provtagning för att se om jag kan va blodgivare me Vickan. Blodgivargrejen skiter jag ( = är lugn!) i men den andra hade jag gärna sluppit.. Fast det är ju bra att ha det gjort så varför inte imorrn?!

Nu missar jag ju Gilmore!

Ha det så kul ikväll me! Vill höra om det "forgotten" imorrn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback