Vicko, våfflor och sommartid..

Haft en toppenhelg!
I fredags skulle jag till Anna egentligen men först gick jag till Vickan och skulle förhöra henne. När David kom och hämtade en kall öl tittade vi på varann och flög in i hennes rum där vinet väntade =) Messade Anna så hon kom dit istället och sen var vi fast! Blev en alldeles lagom kväll med lite lite fest och fem glas vin :-)
I lördags följde jag Anna W och Vickan till flygplatsen och hur det gick vet ni ju redan :-) På kvällen följde jag me Anna J (måste alla ha samma namn??) på förfest hos Jennie. Vicko (hehe) kom också sen och efter maaaassa dricka, tre plattningar av håret och lite lek gick vi till kåren. Hade sjukt kul där! Mot slutet flummade jag runt själv men sen passade jag på att smita innan kön började till garderoben - rätt gött :-)
Idag kom Anna och Emil förbi på fika efter en bakfyllepromis :-) Sen blev det promenad för att möta Vicko men hon lyssnade på musik och hörde inte telefonen så vi gick olika vägar... Möttes vid Södercentrum istället efter en jäklans snabb promenad tillbaka från Äventyrsbadet för hon var redan vid Netto då... :-) Alltid bra me lite motion, hehe. Anna kom också förbi och vi har käkat våfflor! pratat skit, kollat saker på nätet som kvastkampen och lite sånt, tittat på lite Hip-Hip innan de gick för 1½ timme sen. Vi tänkte kolla på mean girls men klockan va visst en timme för mycket för det... Hatar att ställa fram tiden... :-( Skönt att man är ledig imorrn så jag kan ställa om mig sakta men säkert :-)

I´m here for you! Tycker inte om att du låter ledsen när man ringer.. Hoppas det går över snart!

Pussa

Kommentarer
Postat av: vicko

yes! balkongen is the shit! har fixat boken nu med så får se när du kan få den, antingen idag eller imorron då rå! kram banan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback