back in kealmaa

tillbaka i småland igen, hade så sjukt kul hemma!!! Hann me nästan allt jag ville, va bara två saker jag inte gjorde.. :-( men det får bli första grej nästa gång!
Fredag hela veckan va skitkul, likaså helgen me musikal o party! Va riktigt blött för vissa i fredags, haha!
Det sjukaste va i lördags när jag, Jannica & Jessica åkte till Jenni. När vi kom dit sa hon att de andra gått till Tjili vilket mkt väl skulle kunna stämma.. vi stod i hallen och kollade på foton från ekerö när det kraffsade till bredvid oss, Jessica frågade två ggr om det inte lät och då började kartongen skratta! Adde, Anneli & Elin satt i den! Så jäkla kul! Blev lite fotostudio :-)
 
Nu är det 180 i plugget och en fattig månad som gäller.. :-( Kanske måste skita i en grej jag längtat efter i ett år :-(

just det, tränade faktiskt två ggr!! trot eller ej.. :-p

40 dagar kvar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback