rubrik va det..

orkar inte komma på nån rubrik!
I torsdags hände mkt, kom hem, Anneli fyllde år och Tina somnade in tio minuter innan de skulle stänga av. Sen dess har ännu mera hänt.. Lite bra men det mesta kasst.. det ena braiga (kallas nybakta lussebullar!) fick mig att sova gott iaf, alltid nåt =) Va på Adams kalasiplasi i lördags me och det va kul! De vildarna =)
Har i stort sett varit barnvakt sen jag kom upp och är det nu med. Men jag fick båda två att sova samtidigt så jag slötittar på tv för första ggn sen jag kom upp, inte illa =) Utan alla småttingar skulle jag inte vilja va här tror jag så nu lockar inte Kalmar särskilt mkt.. Känn er slagna ;-) hehe
Nej nu ska jag hämta vatten utan att ha nån hängandes i benen =)
hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback