fredag

Längtar till fredag!!! Det ska bli en sån toppendag så ni anar inte! Eller det har jag planerat iaf :-) Bort på dan och stan på kvällen.
Är lite rädd för mobbningen där på kvällen bara men jag har tänkt kaxa emot, hehe!
Kommer komma lite oanade saker oxå, älskar sånt!

För övrigt är jag sjukt trött på att plugga just nu, har ingen som helst lust att ha både dugga och tenta nästa vecka.. Framförallt inte när det känns som jag ligger efter.. AAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!

Nu ska jag dricka te från Gotland (AG) - Kärlekste :-) Måste va världens godaste!

Kommentarer
Postat av: hannah

Det fixar du som är så smart! kram

Postat av: elinpelin

hej jessi!!
Ville bara säga att ja saknar di här i Tyresö! Oavsett om du e långt borta så vet du att vi här hemma tänker på dig o att "tjejgänget" inte e komplett utan dig =) Hoppas vi syns snart igen! varma kramar Elinpelin!!!

2007-10-13 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback