ord..

det är lustigt vad ordet älska betyder för folk.. Diskuterade det med flera olika igår kväll.. För en del är det nåt man säger hur lätt som helst, för vissa är det jättesvårt.. För många är det en begränsad grupp som får höra det medan andra säger det utan att egentligen veta vad det kan betyda för den som får höra det..

Tycker det är intressant att diskutera såna här saker för det är viktigt att vara medveten om hur olika man kan se på det, och respektera åsikterna som kommer!

Jag kan däremot bli lite irriterad på de som bara häver ur sig saker. Om man inte får nån respons kan det räcka med att säga det nån gång och sen hålla känslorna inom sig. Då vet personen om det men behöver inte gå och bli påmind om nåt den inte vill veta av! Känslor är inget man bestämmer över och det måste vissa börja inse! Det får inte bli "tjatigt" för då tröttnar man bara ännu mer än man kanske redan gjort..

Den eviga baksidan med kärlek är väl att alla nån gång får bita ihop och gå därifrån med brustet hjärta, men det tycker jag är en nyttig upplevelse på sitt sätt..

Oj va djupt det här blev men som sagt, jag gillar att diskutera sånt här för det finns inga rätt eller fel :-) Gäller bara att repektera och acceptera!

Kommentarer
Postat av: jennie

helt klart en bra diskussion och ett mycket bra inlägg! Skulle meddela också att jag hittade rätt bra i stan, har inte gått vilse än ;) och tunnelbanekortet är ju bara såå kul! hihi.. det räcker till måndag 11.55 om du vill ha det! hihii.. puss

2007-10-28 @ 09:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback