tippelitoppelitapp

haft så jäkla kul sen jag kom hem!
Myskväll hos Anna i måndags, firade Anna igår på Koh Panjang eller hur fan vi nu kom på att det stavades :-) Bibeln va me, hehe! Fullträff me presenten så det kändes kul! Varit på skolforum idag och plockat massa grejer till mitt fördjupningsarbete så nu kanske det blir gjort också! Vore inte så dumt.. Och pennor o godis tog jag så klart me, ett måste på mässor!
Imorrn ska jag på mitt livs första tv-inspelning, ska sitta i publiken till "Fredag hela veckan" Jannica, Anna & Elin ska oxå me :-)
På fredag bli det först halloweenpyssel me emil o adam, sen Sound of Music me Jankan och sen playboyparty me Gino och alla andra Ekeröbor! Ska bli så fruktansvärt, sjukt jävla kul! På lördag är det 13 timmars jobb som gäller och sen feeeest!! Söndag en lååååång bussresa ner till Kalmar igen.. Fast me världens bästa sällskap! Vi kommer sova så gött ihop :-p


Kommentarer
Postat av: hannah

Låter som en toppenhelg! Men du... VILL man verkligen öva på östgötska??

Postat av: Frida

Då håller jag utkik efter dig på tv:n ikväll! :)

2007-11-02 @ 19:00:28
URL: http://studenten25kvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback