yeeeeeees

Klarade duggan idag fast jag i stort sett började plugga igår :-)
Nu är det bara tentan kvar på fredag som jag har halvkoll på.. Men jag börjar tro att det kommer gå bra faktiskt!
Mamma och pappa kommer i helgen med min nya spis fast utan duschvägg.. haha, skulle varit klar för flera veckor sen men igår fick jag veta att tillverkaren missat att börja tillverka den! Nya kravet blev att om den inte är klar på fredag fm ingår numera leverans och installation till min lägenhet i Kalmar!! Lite coolt ju:-)
Men det ska bli grymt skönt att få en fungerande ugn igen så jag kan göra kladdisar :-p Sen klagar jag inte på att den är rostfri heller, inredningstönt som jag är..
Men nu blir det lite TV och lite tentaplugg..

Ska nog äta lite av mitt kilo godis jag köpte igår och pajen som är kvar med, mums!

Kommentarer
Postat av: vicky

förväntar mig att få en inbjudan där kladdkaka står på menyn sen när nya ugnen är installerad då! :)

Postat av: Josephine

Ja det förväntar jag också mig!:)

2007-10-16 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback