nada

skumt, va bara stressigt att va hemma och jag som brukar älska det..
Har nära till tårarna nu känner jag.. läskigt.. kanske tröttheten, kanske du.. vet inte..
Det här är inte jag..!

Vickan - jag klarade inte 5 dar!!

Får inte ihop det, klarade duggan, hade klasskväll, åkte hem - hade alla bra förutsättningar som fanns! oxå slutade det så här.. what..?

Varför kan inte en människa bara ge upp? Gå vidare vare sig man vill eller inte.. Med eller utan brustet hjärta..
Varför fastnar man i ett nät?

Hade en känsla idag.. den enda känslan som gör mig riktigt rädd för den har en gång hållt mig fången i ett helvete..


men skit samma, behövde bara skriva av mig

Kommentarer
Postat av: Vickan

hörrö, imorrn är du min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Postat av: jennie

usch låter inte alls bra :(
hoppas det löser sig! puss

2007-10-01 @ 17:32:55
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback