free time

Helt galet! Klockan är fyra och jag är hemma - utan att behöva plugga! Vissa kanske tänker "ja men man har ju (bara) 40-timmars veckor när man pluggar" men jag kan säga att det inte stämmer när man läser engelska. Är det en bra dag kan man sluta plugga runt nio-tio på kvällarna, men inte idag! Jag är så glaaaaaaad!! För Vickans skull me för hon slipper sina penne i sommar :-)
Idag är det första sexmästarmötet, ska bli spännande att se hur mycket argumentation det blir.. Förhoppningsvis lagom :-) Sen är det egentligen introgruppsdate hemma hos Lisa & Cilla men min nacke har protesterat lite smått i flera dagar nu så jag funderar på att ta en kortare kväll där och sen bara hem och vila! Kan behövas, men det är ju tråkigt...hmm... ska fundera i några timmar tror jag :-)
Nej nu blir det vila framför tvn utan att göra nånting överhuvudtaget!! puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

är inte fritid det bästa som finns när man pluggar =) det är du värd! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback