helgen!

Har varit en grym helg! I fredags firade vi Jennifer och min present va två bautatårtor! Det bjöds på god tacos och trevligt sällskap så det gick inte att klaga på den kvällen :-) Skulle va att jag va kryppling då kanske.. :S   I lördags var det först jobb på badet och sen gick jag in till relaxen där Vickan, Anna, Anna, Tessan, Tessan & Jennie satt och bubblade. Det hade varit en liten lätt kupp att få dit Jennie som fyllt år men hon såg glad ut! Kommer bilder på fb snart =) Åkte hem till henne sen och käkade pastasallad som var förberedd och efterlängtad! Sen kom det massa folk och vi hade en av de bästa förfesterna!! Gick till kåren och shakeade järnet och allt va bara askul! I söndags blev det nyinköpta frukostfrallor och städning hos Jennie och sen filmdag me Anna & Vickan :-) Somnade som en stock sen och sov i tio timmar - vadå lyckad helg?! haha
Nu är det ny kurs i plugget som verkar lite lättare, känns tryggt att ha Mr S igen me =) Klarade min tenta me! Asskönt att bara lägga den kursen bakom sig!
Nu är det Klass 9A och sen slafen =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

tack för dem jättegoda tårtorna..kan bara säga att dem är jävligt bra som bakis mat :P

2008-04-03 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback