stressad? japp!

Pratat med Stensö idag och jag är tydligen sönderstressad! Har fått utslag för andra ggn på två veckor och den här ggn är det värre.. Läppen är toksvullen! Inte illa pinkat tycker jag! Josse fick i uppdrag att dra på rätt ordentligt när hon berättar varför jag inte kommer så de där lärarna kanske fattar att man inte kan göra så mycket under en vecka som de tycker.. Måste ju utnyttja tillfället när det kommer så här :-) Hoppas jag inte ser ut så här på lördag bara för då blir det nästan fest utan mig! really bad tajming!!!!
And yes, you are a part of this...

Kommentarer
Postat av: vicky

ingen fest utan dig ju! nu när jag kommer till stan å allt! nehe du om du ser till att bli av med dom däringa utslagen så ska jag försöka bli av med min förkylning och leta rätt på rösten! måste ju hinna sjunga upp mig:)puss

Postat av: faaadder vicky!!

btw såg din kommentar, blir perfa med bil och sånt! åsså lunch på stan meed! längtar så jag snart spricker!

2008-04-15 @ 20:18:42
URL: http://viktoriasecret.blogg.se
Postat av: Anonym

Stressa rätt!
Höj din effektivitet och prestationsförmåga! Stresshantering baserad på aktuell forskning.

Stress är en livsviktig reaktion som rätt använd kan bidra till ökad livskvalitet, förbättrad hälsa och högre prestationsförmåga. Samtidigt utgör stressrelaterade sjukdomar ett betydande problem för folkhälsan. Men ett snabbt tempo, många järn i elden och höga personliga krav är inte ohälsosamt i sig. Med effektiv stresshantering och tillräcklig vila stimuleras kroppens olika skyddssystem och kroppen och hjärnan stärks långsiktigt.

Hur ska man då stressa rätt? Det är lätt! Det behöver inte handla om att helt byta livsstil utan snarare om att väva in stresshantering i vardagen på ett naturligt sätt. Det kan man göra både genom sitt förhållningssätt och ett antal lättillgängliga tekniker och metoder. Med små medel kan man förbättra sin sömn, öka sin energi och njuta mer av livet!

Dan Hasson är medicine doktor, leg sjuksköterska och diplomerad österländskt utbildad akupunktör. Han har doktorerat i stresshantering och hälsopromotion vid Uppsala universitet och arbetar för närvarande som forskare vid Karolinska Institutet och Sophiahemmet högskola. År 2004 vann Dan Hassons webbaserade självhjälpsprogram för stresshantering ett hedersutnämnande i EU-kommissionens prestigefyllda tävling ?eHealth awards?.
http://www.stressaratt.se/stressaratt.aspx

Köp Boken, Jessi!!! Skit bra, lärt mig mycket!

Dan Hasson
ISBN: 9185675113
ISBN13: 9789185675111
Ca-pris: 250:-


Format: 158x188x27 mm
Bandtyp: Inbunden
Utgivningsdag: 2008-04-16

Vi Hörs o syns, skruttan!!! P U S S!!!

2008-04-16 @ 07:40:20
Postat av: ElinPelin

....P U S S o K R A M från Elin =)

2008-04-16 @ 07:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback