typiskt..

kört fast på en fråga som ska vara inlämnad om åtta och en halv timme... Den går ju inte att förstå..! Vet att jag delar det med minst tre av alla åtta som klassen består av men det hjälper ju inte, den måste in! hehe, kan misstolkas :-) Den här kursen tar musten ur mig, bokstavligen.. Men jag klarade tentan iaf! wiiiieeee!! Haft en välbehövlig kväll med Vickan ikväll, tack bejbi! Fick nåt jäkla spontanryck och gick och köpte en ny mobil också, nya W 890i, supernice :-) Men den kan jag inte riktigt glädjas över för jag ska fundera lite mer över hur man löser den här förbannade uppgiften! Klockan ett hoppas jag Josse är hemma från puben för då ska vi diskutera.. Vet inte om jag tycker CSN backar upp såna här nattplugg direkt.. inte första under engelskan.. :S  Men hey! Vem klagar? Vi får ju faktiskt nästan 7500 i månaden nu... Bitter? nehe.. inte ett dugg.. Nu längtar jag till helgen för då ska här supas och tänkas på annat :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

NY MOBIL?? :O vad har du gjort med den andra du hade?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback