Kräftskiva!!

Ikväll ska jag ha kräftskiva och jäklar va skoj det kommer bli! De flesta kommer och allt är förberett, nästan.. Har köpt hattar, hakklappar, fixat snapsvisor, engångsgrejer, servetter, kräftor, baguetter, kräftskivepynt, pappersdukar m.m. m.m. Med hjälp av mina goa bruds så klart :-) Det enda som inte är riktigt klart än är bord... Kan va bra om alla har en bit bord framför sig så man slipper äta i knät.. Men skam den som ger sig! Jag jagar för fullt :-)

Nu har jag precis städat fördigt mammas bil så nu ska jag packa och handla ännu fler baguetter och sen blir det en välförtjänt dusch!
Imorrn blir det uppgång kl 06.00 för en liten road trip, jättelockande dagen efter sådär men jag funderar på att skita i att gå och lägga mig! Måste ju ändå städa nån gång så varför inte i natt?! =)

Ha en toppenhelg allihopa, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Ha en trevlig kräftskiva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback