saknar..

Just nu saknar jag två saker väldigt mycket! Det ena är E och det andra är Kalmar!
Skönt på ett sätt att komma hem för man får tid att tänka på saker. För mig blev kontentan att jag är nöjd med våren pluggmässigt sätt men totalt missnöjd på kompissidan. I höst ska jag prioritera mina darlings mer och inte lägga så många timmar på plugg för jag pallar inte det! Vill inte känna så som jag gör nu igen!
Erik - vad kan jag säga? Jag har fallit pladask helt enkelt :-) Avståndet i höst blir en kaka att bita i men va fan, allt går om man vill!

Annars jobbar man halvt ihjäl sig men nästa fredag har jag semester!!! Ska luffa runt på västkusten en vecka - längtar!! Vicky - ses? Vet att vi ska förbi Orust & Marsstrand och det kanske blir en tripp ner till Gbg me :-)

Kommentarer
Postat av: vicky

ohh ja! klart vi ska ses isåfall, har börjat jobba då, men är ju i stan hela tiden så vi ska allt kunna klämma in något eller hur:D ring mig om det blir nåt!

2008-08-02 @ 19:57:02
Postat av: Jennie

jag har hört grekland?? WHAT?? Utan mig.. hahaha :) hur länge ska ni vara borta? kul för er ju! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback