helgen

Det här kan nog vara ett sånt där väldigt onödigt blogginlägg men ändå, kände för att printa ner några rader :-)
Var hemma i Tyresö i helgen:-)
Blev hämtad på Arlanda av Jessica, åkte hem och fixade lite men glömde så klart presenten till henne som tack för hjälpen - den kommer! Sen var det fest hemma hos Jannica, Jessica & Sandra som va askul! Var tyvärr sjukt trött efter en heldag i Kalmar så nån gång efter midnatt sa jag upp mig och åkte hem. Har lekt korvgumma hela helgen på julmarknaden som blivit en riktig tradition nu. Var nionde året jag stod där så jag bara måste klämma ett år till! Tvåsiffrigt =) Var inte så mycket folk i lördags så jag hann, (för första gången någonsin!) gå in i Prinsvillan och sitta ner några minuter. Har aldrig gått under en julmarknad förut men folk tror att de inte ska ha råd med elen om de går på julmarknad nu när det är finanskris...Knasiga människor.. På kvällen tog jag med mig Jessica som dejt till syrrans glöggafton och jag vann hennes korv :-p wohoo! Sov hos henne med för vi samåker ändå till Prinsvillan. Korvgumman hade betydligt mer att göra på söndagen kan jag säga, men långt ifrån rekord i besökare! Sålde "bara" nånstans runt.. vet inte.. kanske 2000 korvar i år, inget om man jämför med vissa andra år =) Efter ett snabbt besök hos andra syrran åkte jag hem och komade... Upp tidigt igår med för att ta bussen tillbaka hit till Kalmar.
Resten som hänt får ni höra om nån annan gång för nu ska jag jäsa i soffan, åt precis en stark kycklinggryta - mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback