change of plans

Jag brukar inte klaga men det här är fan jobbigt så nu tänker jag skriva av mig!
Planerna är drastiskt ändrade på grund av hostan som för övrigt är den värsta jag kan komma ihåg. Från spontan biltripp med Vickan, jobb och party till isolerad hemma.. Det enda positiva är att jag var förbi apoteket och min hostmedicin funkar fast den ser lite skum ut. Tyvärr har den inte hjälpt nåt men ändå.. Förhoppningsvis gör den lite verkan på längre sikt än en timme. =) Mötet imorrn får vi se hur det blir, tänker inte gå om jag fortfarande hostar så jag får kväljningar och inte kan sova..
Var lite kul i skolan idag för så fort jag hostade, nös eller nåt sånt satt Josse som klistrad mot väggen, man kände sig ju inte lite utstött, haha.
Funderar på att skämma bort mig själv på nåt sätt ikväll men jag kommer inte på nåt bra.. Nån som har förslag? Inte godis, chips eller nåt sånt.. Skagen i avokado kanske :-) mums!
Nej nu ska jag vila och hoppas på att öronen ska sluta göra ont!
Laddar inför nästa vecka me, har redan kommit på två saker jag ska köpa på Kosta :-) Får ju lön som måste brännas, hehe

You confuse me.. Be honest and everything will turn out okey! =)

Kommentarer
Postat av: vicky

vet inte alls när jag kommer... snaart hoppas jag... men kommer gärna ner när du fyller, är efter påsk där nånstans va? i April hehe! kraam

Postat av: Josephine

Haha ja dina bacillusker e fasen inte att leka med:)

2008-02-22 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback