cheezez..

..vad jag är trött! Har jobbat tis, ons, tor, lör, sön. mån och idag. Det jobbiga idag var att jag skulle sluta halv fem men slutade tio, lägg på en grym hosta på det så kan ni ana vart jag vill komma.. Men orka klaga =)
Däremot tänker jag klaga på att jag inte har tid för mina vänner längre, förut va det skolan och nu har det varit jobbet men det ska det bli ändring på! Imorrn blir det girls night hos Jönsson :-) Men jag vill ha tid över för min babe också och damn att jag tänker ta mig den tiden! Bara så du vet! :-)
Nya grammatikkursen känns inte superlovande direkt.. Men ska prova taktiken att plugga röven av mig så kanske!

Nej nu blir det till att slafa, klockan ringer tidigt imorrn! puss på er!

Kommentarer
Postat av: vicky

hey..klaga inte på att jobba, kom tillbaka när du jobbar heltid, pluggar halvfart och inte ens ser skymten av nåt liv längre... och alla vänner... dom hinns inte med eftersom dom bor 40 mil bort! jag vill ha tillbaka tiden med er! saknad i massor när jag sitter här i min ensamhet!
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback