crazy night!

Helt galet :-)
Jobbade på a la carten ikväll och måste bara skriva att vi gjorde en sjukt kul grej! Så jag kan intyga att jag va me på det när det kommer fram :D  Gick toppenbra att jobba iaf och fick mig ett gott skratt varje gång jag passerade dansgolvet... hehe
Nu blir det lite sova innan partyt börjar imorrn! Funderar på att baka bullar på söndag att bjuda rymmarna från Motala på.. Tycker ni skulle varit här i helgen! Men säg till om ni vill ha lite baked bulls så fixar jag det! hehe

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill ha nybakade bullar :) Tack!
Syns snart..puss puss

2008-03-01 @ 10:59:31
Postat av: vickan

jag vill ha bullar, men inte vilka bullar som helst.. hemgjorda gräddbullar för 8 kr :)

2008-03-01 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback