full vecka, igen!

man får intala sig själv ibland att man ska stå ut för det är fan inte kul som det är nu.. Till och med pappa ringde idag för att fråga hur det va och det händer inte ofta, blev glad då =) Klarade seminariet idag me så tre av fyra fixade! Ikväll ska jag ta ledigt från plugget och kolla fotbollen på Seven och det ska bli såå skönt! En öl kommer det bli me, eller två.. hehe Dissar däremot puben och Vickan för ikväll är det classmatsen som gäller =) Eller hon får ju gärna komma dit men jag svänger nog förbi puben på vägen hem annars om jag känner mig själv rätt =)
Jobba imorrn med babysim och det ska bli superkul! Var länge sen nu så det är saknat! På fredag ska jag träffa Helga (som jag jobbade på babysimmet med) så nu är det flashback-vecka!
Hade en galen helg för övrigt men det finns bilder på det mesta så det är bara att spana, stod på scen och grejer.. kul va det iaf =)
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback