äntligen!

Mailade precis in en hemtenta jag dragit efter med! Tänker inte berätta vilken men jag kan avslöja att den inte var från den här terminen.. hehe vad lat man är ibland! Fast den har fått mig att tänka på lilla Greta varje gång så det har inte funkat att skriva den... Den lilla pluttan som fick världens grymmaste öde.. men nu hoppas jag hon hittat lekkamrater där uppe och dansar balett på kvällarna! Hon har varit där lika länge som tentan skulle varit inskickad så ni kanske förstår kopplingen..
Var på puben idag och va säger man, blandade känslor.. Kul att va där igen men mindre kul att gå därifrån..
Imorrn (eller om några timmar) blir det en herrans massa bussåkande och sen massa partyn!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, skulle vara jättesnällt om du kunde hjälpa mig med en sak.

Tycker du att jag ska köpa kameran på min blogg? Svara isf
i bloggen, annars ha det bra! :}

Postat av: vicky

ska försöka komma och hälsa på så snart jag kan vännen! puss

2008-01-17 @ 10:11:04
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback