snart helg!

Har aldrig längtat så mycket till helgerna som under den här kursen... Klarade seminariet igår iaf, det var inte så svårt som jag först trodde men varför i helvete ska förberedelserna ta flera dagar?? Fattar inte.. Men han har iaf minskat ner lite på uppgifterna nu för han hade visst missat att vi har inlämningsuppgifter till vår andra lärare - varje gång! smart.. Alltså har vi gjort mer än vi ska, inte konstigt att man är trött.. Tog ledigt igår och gick till puben istället och det var superskönt! Komma bort kan vara så skönt ibland =) Nu är jag snart klar med allt tills imorrn och klockan är bara nio! Måste vara rekord de här veckorna.. Nästa delkurs har aldrig känts så lockande som nu..
Imorrn blir det karmasittning och på lördag finsittning =) Gissa vem som ska bli full, hehe! Har ett litet mission!
Läääängtar tills imorrn kväll av flera anledningar :-)
Nu blir det lite engelskaläsning för ovanlighetens skull..

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha jag tyckte jag klarade mig ganska så bra faktiskt:D

2008-02-02 @ 10:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback