gött!

Klarade tentan som jag inte alls borde klarat, gött! Nu är det bara två kvar som man ska vänta ut resultatet på..
Hade skitkul i helgen med massa roliga bilar, min gobit och halvfulla släktingar i Karlstad, hehe
Jobbat idag och ska jobba imorrn sen åker jag till Lidköping! Ska bli värsta fotbollsgrejen på lördag så snacka om att jag valde rätt helg :-) Åå va det ska bli kul!!
Har knappt nån mobil nu.. Högtalaren i min "gamla" som bara är två månader gammal har pajat så den är på lagning.. Fick äran att låna mammas gamla nokia som jag inte plockar upp frivilligt på bussen.. Men jag måste ju ha en mobbe så jag kan ha mina kvällssamtal :-)
Nej nu måste jag gräva ner mig i kudden för klockan ringer snart..

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vad bra att du klarade dig:) Just nu har jag 15 poäng VG av 21,5 möjliga så jag hoppas på nåt litet VG på de sista poängen....Hade varit kanonens. Ha en underbar helg i Lischköping;)

2008-06-12 @ 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback