Bästa på länge

Behövs det detaljer?
Var på äldsta syrrans 35-års fest i fredags och hade skitkul! Utslängd som man va sov jag på andra syrrans soffa. Var på hemligt uppdrag på dan i lördags och sen var det 1-årskalas för Cornelia. Den lilla pluttan är lika stor som en halvårsbebbe så det är ganska gulligt att se henne krypa runt och ställa sig mot saker helt själv! Ser ut som ett litet paket som far fram :-) För er som kan sånt där drar hon storlek 68 i kläder och det är liiitet. Sjukt trött som jag var på kvällen var det perfa med en film hemma hos Elin. Träffade några av de jag saknar och fick mig en rejäl dos som jag kan leva på ett tag nu :-) När jag kommit till elaffären var jag så trött i armarna så jag knappt orkade hålla i ratten men som tur är var det inte långt kvar då. Fick ju sova hemma en natt av två iaf - inte illa :-P  Efter en jäkla massa släktmöten tog jag bussen ner idag och den är så seeeegggg...... Vi behövde bara stanna på två av typ sjuttioarton ställen så vi var en halvtimme tidiga och det var skönt! Var lite smågrinig när jag kom hem men det tänker jag inte tråka ut er me :-)

Tips på bra presenter: Sånt man själv får vara med på när de ska uppleva dem :-) Ett dygn på Rånäs slott väntar med alla syskon och deras hälfter i sommar! yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback