längtar..

Har nog aldrig längtat efter så här många saker samtidigt! Rätt kul känsla faktiskt!
Vill att det ska bli imorgon så jag får färga håret och träffa mina brudar, vill ha helg så jag kan ta en sovmorgon och ändå ha massa timmar kvar att plugga, vill ha onsdag förmiddag så tentan är över, vill ha onsdag eftermiddag så jag är på väg upp till mitt älskade Dalarna och SNÖÖÖÖN!!!!!! Sen vill jag ha heeeela påskhelgen så jag kan åka skidor, snöskoter, leka i snön med alla syskonbarn, leta påskägg och äta godis! För att inte vilja för lite vill jag även åka till Växjö och Tyskland, äta på puben, börja träna så man känner sig som en människa igen, träffa mina tjejer hemma som jag knappt ser längre och dansa loss rejält på kåren en lördag. Vill sluta skolan, flytta hem och börja jobba samtidigt som jag aldrig vill åka härifrån för här finns ju ms V. Mest av allt vill jag en sak.. en hemlig sak.. som bara jag o V vet om. Galet men sant.. :-)
Nu längtar mina ögon lite efter kudden så det blir väl sängen nästa.

FÖRRESTEN, GRATTIS GINO & MARTINA!! :-)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Nu blev jag nyfiken som tusan!:)

2008-03-13 @ 23:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback