påsk snart

Snart påsk och då blir det semester som jag behöver mer än nåt annat just nu. Efter tentan som antagligen kommer skita sig rejält ska jag bara vänta in Jennifers träning och sen blir det roadtrip till Västerås! Upp till Lima på kvällen me mamma o pappa och sen är det semesteeeeeer!! Har bokat in Lammet & Grisen på söndag me så bättre kunde det inte vara!!
Många tankar som snurrar annars, varför hoppa över en mur som man kan gömma sig bakom, varför vilja ha nåt åtkomligt när man kan drömma om nåt oåtkomligt, varför försöka bryta ett mönster som ändå alltid kommer tillbaka?
Låter klart deppigare än vad det är men huvudet är så fullt just nu.. Ska bli skönt när tentan är över! Har aldrig varit speciellt orolig inför en förut men nu är f_n allt upp och ner. Vill bara få den överstökad så jag vet upplägget till omtentan som jag är rätt säker på kommer bli min första någonsin. I fredags sa han att frågorna skulle bli som de på nätet men enligt en gammal kursare får man antagligen inga svarsalternativ.. Ska bli kul att se hur han förklarar det imorrn! Spyr på det här snart..
Vill leta påskägg nuuu :-)

Talking to you makes me happy, even if you don´t know it :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback