Never felt like this before!

Helt galet vad känslorna svallar! Känns så sjukt bra allting och det är nytt för mig, gissa om jag njuter! Trodde inte jag kunde vara så här lycklig men det gick visst :)

Hade en sjukt bra helg i Lidköping by the way =) Vi åkte hoj ett par vändor, lite båt, solade på en ö, festade, käkade en jäkla massa glass, festade lite till, åkte till jättemysiga ställen plus att jag träffade (och blev godkänd av) hela hans familj :-) I söndags tog allt en snabb vändning och helskotta vilken känsla jag fick i hela kroppen! Pirrade, pirrade, pirrade säger jag bara :-)

Nu går jag bara runt och är sjukt glad över att ha gjort världens kap!

Kom ett klockrent uttryck förresten, är det någon som någonsin sprungit Lichebochvarvet??? hehe


Don't wanna close my eyes
I don't want to fall asleep ´cause I miss you babe
and I don't wanna miss a thing

Kommentarer
Postat av: Vickan

and i´m the happiest friend in the world :)

2008-05-27 @ 08:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback