ny känsla

Fick precis en ny känsla i magen.
Känner mig trygg för första gången på väldigt länge och då blev det helt plötsligt klarhet i allting. Det finns en person som verkligen inte har nånting att hämta hos mig längre för kör man "my way or the high way" har man gått till fel människa. Sen känner jag hur mycket jag saknar min allra närmaste vän! Kan bara säga att jag mer eller mindre hatar engelskan för den har tagit mitt liv ifrån mig litegrann.. Men snart blir det vändning på det! :-) Du vet vad du betyder och du vet vad jag vill ha sagt! :-) Allt detta tror jag beror på en viss kille som slagit ner alla mina murar på två veckor, inte illa :-) Längtar till nästa helg!
Har älskat Kalmar tack vare Vickan och även fast jag bävar för att flytta härifrån ser jag ändå en fortsättning nu!
Önskar bara att jag kunde hjälpa dig babe!
__________________________________________________________________________________________

Coolt ju! De ringde precis från Studentkåren och frågade om jag ville söka till nästa års styrelse! Kändes riktigt kul :-) Fast jag är antagligen inte kvar längre än till januari så det känns lite dumt kanske.. Rekommenderade dock en annan som jag tycker skulle passa perfekt på den posten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback