same same but different

Blir väldigt mycket bloggande för att vara jag nu men va fan, så kan det bli ibland :-)
Just nu är jag så trött på allting som ska krocka hela tiden! Var utan almanacka i cirkus två veckor och nu visar det sig att jag kommer missa två möten nästa vecka för att jag är bortrest och igår var jag inte på styrelsemötet för det var omöjligt att klämma in i schemat. Imorrn kommer bli en jäkla hästdag för jag ska först hinna läsa en hel bok och sen jobba i kanske 12-13 timmar.. Låter inte jättelockande just nu men det blir kul när man väl är där :-) Plus att jag ska hinna gratta Josse med.
Det värsta har jag kommit på är att jag verkligen inte är någon bokläsare och nu har vi seminarie på ett par böcker i veckan.. Plus massa cp-uppgifter som jag inte riktigt gjort för att jag inte hunnit, tack för hjälpen idag J!
3,5 vecka kvar sen är skiten över.. Längtar till helgen för det ska bara bli slapp då! Om jag hinner läsa ut nästa bok på fredag vill säga..
Så! Nu har jag klagat färdigt för idag! :-) Blir käk och cykeltur upp till Pärlan för att låna bok innan jag ska på möte.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vasssegoo:)

2008-05-17 @ 14:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback