spontana dagar!

Haft en helt galen vecka!
Åkte hem till Tyresö i tisdags, umgicks med mina underbara vänner i onsdags, åkte till landet och blev firad av hela familjen i torsdags plus film hos Jankan och Jessica på kvällen och sen wops, Kalmar redan i fredags! Först skulle jag åkt ner måndag morgon, sen lördag dag men till slut blev det fredag för det gick en bil jag väldigt gärna ville åka med i :-) Trodde inte det fanns nåt som kunde få mig att ge upp en dag hemma men det gjorde det visst.
Var fest för Jennie och Josse igår som var helt sjukt kul! Efter några timmar i lokalen gick vi till skumpartyt på Kåren! Så galet, synd bara att vissa ska testa hållbarheten i sina käkar..

Ska skriva en lista över myntade uttryck den här helgen, ett smakprov är Pattefylla = vattenpöl! haha

Härligt samtal just nu!

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahahaha jag förstår inte vem som är så dum och testar hållbarheten i käken, inte ska det vara jag väl? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback