toppendag!

Sicken toppendag det här har varit!
Började med ännu en mongolektion med Mike men efter den har allt varit bra! Sprang ner på stan en snabbis på lunchen och fick klädtips av Jönsson som slängde in kläder i provhytten åt mig :-) Sen seminarie och sen stan igen, fast med Vickan den här gången! Köpte tre tubtoppar, en klänning och ett par shorts men håll i hatten - enbart shortsen va svarta! Anna fick igång mig med första linnet på lunchen och sen hade jag privatcoaching av Vickan, den enda som fått mig att köpa så mycket färgade kläder - TACK! :-) Vi körde en sallad på Esplanaden efter stan och sen sittningsmöte. Drog en snabbis till Giraffen innan jag cyklade till slottet och spelade kubb med delar av min klass. Gick hem med ett långt, härligt samtal (som vanligt.) Svängde förbi klassen igen ett tag efter att jag lämnat spelen men sen hem för ytterligare ett samtal :-)

Två dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback