Done!

Färdig med jobbsökandet! Skrev på för en fast tjänst idag, wiiihooo! :-) Fick på en skitbra skola i gamla Tyreso ;-) Har funderat på boende precis i närheten så det börjar se riktigt bra ut.

Jag har alltid sagt, med glimten i ögat, att man på en anställningsintervju ska berätta att de inte klarar sig utan en utan verkligen behöver anställa just dig. Detta för att jag varit personalansvarig och själv hållit i intervjuer. Idag tog det en kvart sen kom orden "vi vill ha dig!" Är jag nöjd? JAAAA!!! Bara att hitta ett boende sen är min närmaste framtid utstakad och klar! Hemnetnörd som man är blir det nog inga problem med det =) Kollade på ett litet hus i lördags, man måste ju börja nånstans liksom.

Nu ska jag njuta lite!
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback