gone and lost forever

Säger bara: AV MED OSKULDEN! Japp, idag smällde det! Fick första bakfyllan någonsin... Ingen kul upplevelse men jag kan ju inte klaga när jag klarat mig så här många år med rätt hårt festande och varit pigg dagen efter.
Blev en riktigt blöt kväll igår och det tackar jag svågerns kompisar för (och mig själv, hihi) De har varit ute på sin årliga road trip och avslutade på kåren. Öl och shot bara flög ut från baren och jäklar säger jag bara.. Har aldrig druckit så mycket på kåren förut.. hehe. Kul var det! Tragiskt nog är det nog sista fyllan/partykvällen i Kalmar som student det här året :-( Helgerna fram till jul är fullbokade med jobb, hemresor och besök av syskon, i januari blir det garanterat minst en till (EXAMEN!) och sen flyttar jag.. Ångest!
Men skit i det nu, det viktiga är att Jessica varit bakis! Kunde inte sätta på kaffet först till grabbarna för jag skakade.. Men nu mår jag tiptop igen :-)
Det kan ha grundats ganska bra på tjejkvällen me sexparty som vi hade igår med, blev ganksa blött där.. hehe Det var för övrigt fruktansvärt kul! Beställningarna flödade som jag förstod det, fan va jag gillar mina tjejer!

Det bästa igår var när fröken Bäst ställde sig på stolen och berättade att hon tagit ett huge step! Är så glad för din skull!!!

Nu ska jag vila lite innan vi ska in och presentera vårt examensarbete imorgon bitti, sen börjar allvaret... Men det ska bli kul =)

"Hasta la vista baby"


Kommentarer
Postat av: fqa

hög femma på den här helgen!

2008-11-10 @ 20:43:51
Postat av: faaadder vicky!!

hög femma på den här helgen!

2008-11-10 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback