Important day! (week)

Äh va fan, måste ju blogga en gång till för imorrn tar jag EXAMEN!!!!! Helt galet!
Examensarbetet är inskickat och klart så idag är jag lärare på riktigt! Wiiieee :-)
Paniken börjar ta över för om två dagar är jag inte längre Kalmarbo, men det tar jag imorrn på examensfesten för då kan jag skylla på alkoholen och gråta en skvätt.. Lägenheten lämnade jag redan förra söndagen så nu har jag bott i Pärlans lägenhet, tack gumman!
Ikväll ska jag hämta min älskling på stationen så de sista dagarna här blir nog bra iaf, kan va skönt att ha nån här som jag vet att jag får träffa snart igen :-) Nu har jag färgat håret, morrn ska jag klippa mig, sen kommer mamma o pappa, sen blir det ceremoni och middag innan vi brakar loss på vår examensfest som kommer bli så kul! Wiiieee igen :-)
Blir bokstaligen sista kvällen/natten med gänget... Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback